Fotogalerie: ŠKOLA V PŘÍRODĚ

/album/fotogalerie-skola-v-prirode/dsc01991-jpg/

—————

28.5.2018

Zdravíme všechny z překrásného prostředí hotelu Bahenec. Počasí je i zde nádherné. Cesta proběhla v pořádku. Na místo jsme všichni dorazili ve velmi dobrém rozmaru. Děti jsou ubytované, nasycené, spokojené, plné dojmů a v tuto chvíli již všechny spí ve svých postýlkách. Dnes již máme za sebou první turistický zážitek, děti zjistily, že chodit do kopce je poměrně namáhavé, ale přesto na prvním mini vrcholu ocenily nádherný výhled, rozkvetlou louku a setkání se zaběhlým stádem ovcí, které se jejich majitelé pokoušeli z posledních sil odchytit a děti samozřejmě fandily utíkajícím ovcím… Před večeří děti strávily zbytek dne na přilehlém hřišti s řadou herních prvků a rozvinuly ve skupinkách různé hry, stavěly překrásné stavby v písku, vyřádily se na prolézačkách a pozorovaly s údivem pulce v nádrži s vodou.

Velmi se jim také líbil piknik na dekách, kde si pochutnaly na sušenkách, které si přivezly z domova. U oběda si pomlaskávaly nad špagetami s boloňskou omáčkou a u večeře velmi rychle zmizely tvarohové knedlíky s jahodami, řada dětí si přidala i dvakrát.

Ozveme se opět zítra, jelikož již všechny na jedno oko spíme, samozřejmě kromě noční služby :)

29.5.2018

Opět zdravíme všechny z luxusního hotelu, vyspali jsme se do růžova a hned jsme zahájili den rozcvičkou v přírodě. Po vydatné snídani formou švédských stolů jsme se vydali za dobrodružstvím do neznáma. Čarokrásnou krajinou přes louky a les jsme došli až k oboře, kde děti mohly zhlédnout v bezprostřední blízkosti muflony a jejich mláďata. U zvířátek jsme setrvali delší čas, posvačili jsme jablíčka a zbylými ohryzky jsme nakrmili zvířátka.  V lese pak děti stavěly nejrůznější doupata pro mravenečky a myšky. Před obědem dorazila pošta, ze které měly děti ohromnou radost. K obědu jsme si pochutnali na výborné gulášové polévce a kuřecím plátku s rýží. S plnými bříšky jsme pak zalehli k odpolednímu klidu. Po vyčerpávající procházce většina dětí usnula a na čerstvém vzduchu spala tak tvrdě, že jsme museli posunout budíček. Odpoledne nás na chvíli pozlobilo počasí a kvůli bouřce jsme si museli hrát na hotelu, což dětem vůbec nevadilo...

Jelikož se obloha opět rozjasnila, tak před večeří plánujeme krátkou procházku po okolí, aby jsme u večeře měli zase boule až za ušima.

Přejeme krásný zbytek dne, ozveme se zase zítra.

30.5.2018

Noční zpravodajství z hotelu Bahenec:

Už je to tady, máme první výsledky vyplývající z výrazného nárůstu svalové hmoty na nohou díky našim turistickým výpravám, tedy děti ráno u snídaně doslova vymetly a zlikvidovaly švédské stoly, a to i naši známí chroničtí nejedlíci. Po vydatné snídani jsme se vypravili na nejdelší procházku celého pobytu a pozorovali jsme různobarevné brouky, chytali žabky a obdivovali obří lopuchy. Cesta byla dobrodružná, což děti velmi bavilo. Na oběd jsme si pochutnali na pečeném kuřeti s bramborovou kaší a parné odpoledne strávili v příjemném prostředí lesa, kde jsme tvořili z přírodnin a dělali obtisky (frotáž) kůry. Navečer jsme se přesunuli do venkovního areálu hotelu, kde si děti hrály v písku, na prolézačkách, kreslily, dělaly různé lektvary a vyráběly krásné stavby z hrášků a párátek. K večeři jsme si dali rizoto a už teď se všichni nemohou dočkat zítřejšího hledání pokladu s baterkami. Večer po hygieně, kontrole klíšťat a po pohádce děti doslova "Padly za vlast" a nyní již spokojeně spí.

Noční zpravodajství končí, jdeme totiž také na kutě a další informace očekávejte opět zítra :)

31. 5. 2018

Zasíláme tentokrát odpolední pozdrav z Bahence, dnes se nebudeme dlouze rozepisovat, ale přiměly jsme děti, aby si pro Vás připravily překvapení a my doufáme, že nás technika nezklame. Prosím, zkuste na svých počítačích spustit následující videonahrávku a dát zvuk na plno :).

Na závěr ještě organizačně, zítra budeme Bahenec opouštět nejpozději v 10.00 h, v MŠ budeme kolem 11.30 h, přejeme Vám hezký poslední večer bez vašich zlatíček.

P.S. Upozornění pro rodiče, na nahrávce má řada dětí nohy pomazány zelenou tinkturou, nikdo není šitý, jsou to jen drobné oděrky, ale děti i u neviditelných škrábanců prosily zdravotnici, aby je potřela, jelikož soupeřily, kdo bude mít zelených fleků víc. :)

Tak bohužel technika zklamala, snaha však byla :(.

Nicméně o zážitek nepřijdete, videozáznam dáme v pondělí k dispozici a můžete si jej stáhnout a s dětmi společně zavzpomínat.